22 Eylül 2011 Perşembe

Biraz Dikkat.

 
Yarın ki maçı Kuddusi Müftüoğlu yönetecek. Aslında tam bir saattir yazmaya çalışıyorum ama o kadar çetrefilli oldu ki vazgeçtim ve sadeleştirip yayınlıyorum.

Malumunuz Fenerbahçe' nin 3. hafta da oynadığı Manisaspor maçında verilmeyen bir golü var son dakikada. Haliyle gol mü, değil mi tartışmasına girmiyorum ama tartışmalı olduğuna hem fikirim. Maçtan sonra Fenerbahçe' li yöneticiler, Teknik Kadro, futbolcu, taraftar ve hatta malzemeci bu verilmeyen gol hakkında konuşmaya başladı. Klasik büyük takım (!) faaliyetidir her tartışmalı pozisyondan sonra konuşmak ve bir sonra ki haftanın hakemi ve MHK' yı etki altına almaya çalışmak.

Kuddusi Hoca bu satırları okur mu bilmiyorum. Her şeyden önce  istediğim üzerinde ki formanın hakkını vermesi. Fazlasını isteyenin de gözü çıksın. Ama bana eyyamcılık yapanın ya da yapacak olan varsa onun da canı çıksın. Kimse emek hırsızlığı yapmasın lütfen. Hakem neyi gördüyse onu çalsın ve maçı katletmesin. Başkaca bir isteğimiz yoktur kendisinden. 

Kayserispor' u hafife alanlar; Hakan Sivriselvi gibi bu hafife almanın cezasını çok ağır şekilde öderler. Bu bir Tehdit değil uyarıdır. Biz kimsenin soyunma odalarını ziyaret etmiyoruz. Buralardan kimseyi tehdit etme niyetimiz yoktur unutmayasınız. Ama Kayserispor' un da artık hakkını yedirmeyeceği kulaklara küpe olsun.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...