12 Ocak 2012 Perşembe

CentilmenLİG(miş)


TFF şirazeyi kaydırdı ki düzeltebilene aşk olsun... Akılları sıra güzel işler yapma çabasındalar ama kargalar bile gülmüyor artık size. Birileri TFF yönetimine aşağıda yazdıklarımı aktarsa diyorum nasıl olur acaba? 

-Sn. M.Ali Aydınlar ve onun çok değerli Yönetim Kurulu. İnanın şu anda Türk Futbolunun " Baharı Karşılama ( ya da adı her neyse ) Kupasından" veya "CentilmenLİG" den daha çok TemizLİG' e, temiz futbola, lekelenmemiş isimlere, hakkı yenmemiş kulüplere, başarıları çalınmamış, akıttıkları terlere saygısızlık yapılmamış futbolculara, masa başında değil yeşil saha da kazanılmış müsabakalara, emek hırsızlığı yapmayan yöneticilere, başkan yalakalığı yapmayan, ısmarlama haber peşinde koşmayan gazetecilere ihtiyacı var. Bunu ben görüyorum da siz mi göremiyorsunuz çok merak ediyorum.

Yani kısaca diyorum ki; İlk önce şike yapanları temizleyip bir TemizLİG yapın, ondan sonra sıra gelsin CentilmenLİG' e...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...