3 Ocak 2012 Salı

Haydi Maça


İkinci devre başlıyor. Rakip Bursaspor. Bursaspor kötü görünse de bu ligin en dişli takımlarının başında. Kim ne söylerse söylesin Bursaspor maçları çok önemli bizler için. Sezonun ilk yarısında ki kadrolarla oynayacak her iki takımda. Kayserispor' da sakat olan Zurab,Cangele ve Troisi sakat, Nordin Amrabat ise tavırları nedeniyle kadro dışı ve A2 de oynuyor. 

Kadro da Amrabat'ın yerinde muhtemelen Ömer oynayacak, Zurab' ın yerinde İlhan Eker. Okay' ı 11 de bekliyorum. Benim 11' im şu şekilde olurdu... 


Bursaspor' un Kayserispor için özel bir rakip olması nedeniyle ben bu maçta taraftar sayısının normalden fazla olmasını bekliyorum. Her ne kadar bilet fiyatlarının 1-2 TL olması taraftardan çok seyirci olanları tribüne çekecek olsa da doluluk oranının yüksek olmasını bekliyorum..

Eğer bu yazıyı okuyan ve maça gitmemeyi düşünen Kayserispor' lu kardeşlerim var ise bizim bugün TARAFTARA ihtiyacımız var. Haydi Maça... Başarılar Kayserispor...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...