25 Şubat 2012 Cumartesi

Sabır Taşı Değiliz.


Karıştırıyorsunuz sanırım teknik kadro, yönetim ve sevgili futbolcu kardeşlerim. Kayserispor' a gönül verenlerin sabır taşı olduğu gibi bir yanılgı içindesiniz bu çok net belli. Yanlış biliyorsunuz. Hiç birimiz sabır taşı değiliz. Kırılırız günün birinde. Bakın çatlarız, bulunduğumuz kayadan kopar KAFANIZA DÜŞERİZ haberiniz olsun. Sahada gezen 11 + 3 ve eğer varsa ki ( olduğu gün gibi ortada ) kulübede ve de kulüpteki RUHSUZLARA gereken cevabı çok net veririz yani merak etmeyin. 

Orduspor karşısındaki acziyetinizin bir açıklaması var mı? Maç mı seçiyorsunuz? Nedir bu yahu? Ne yapmak derdindesiniz anlamadım ki. Yıllardır yaşamadığımız korkuları mı yaşatacaksınız bize? Kenara koyduğumuz sadece KÜME DÜŞME KORKUSU değil beyler. Holiganlığımızı da bir kenara koyduk bizler ama sandıktan çıkarmayacağız diye kimseye söz vermedik. Üstelik sandıktan bayrakları çıkardık(!) o kötü(!) huylarımızın üzeri iyice açıldı...


Hiç dillendirmemiştim. Eleştirdim ama şu cümleyi hiç kurmamıştım ama artık ben de sıkıldım bu iş bilmez halinden Şota. Düşün şöyle bir süre. Bir şeyler yanlış gidiyor. Elinde ki kadro bu. KALİTELİ ya da DEĞİL tartışmıyorum seninle. Çünkü bu kadro kurulurken sen hocaydın ve yapılan transferlerin altına imzanı attın. O halde kusura bakma ama şapkadan tavşan çıkarmakta dahil olmak üzere hepsi SENİN GÖREVİN... Silkelenip kendine mi geleceksin, yok geldiğin yere mi gideceksin bilmiyorum ama yaptığın, pardon yapamadığın şeylerin hesabını verecek olan sensin... 

Hatayı sadece sende bulmak elbette abesle iştigal. Takımın eksiklerini bile bile takviye yapmayanlara da ayrıca selam olsun. Sizlerin de halini hatrını bu ara daha çok soruyorum merak etmeyin...

8 yorum:

  1. Manisaspor maçı sonrası yazacağın yazı da belli. Aslında onu da şimdiden yazabilirsin... Ne de olsa bizim Shota efendinin demeci şimdiden hazırdır: "Bugün güzel top oynadık ama rakip bir duran topla galip geldi. Hakem yardım etti." Falan filan... Ya da "Futbolda mağlubiyet çok kötüdür. Mağlup olunca üzülürsünüz."

    YanıtlaSil
  2. Aslında sorun çok basit. Bizim takımın başına Beşiktaş, Fenerbahçe, Galatasaray ya da da Trabzonspor takımlarının eski topçularını getirirsen olacağı budur. En basit örnek Ertuğrul Sağlam. Adam aldı Beşiktaş'tan teklifi arkasına bile dönmeden bastı gitti. Ya da Ali Gültiken'i hatırlayanınız var mı?

    Şimdi Shota'ya bakıyorum. Adam Trabzonspor'la yatıp Trabzonspor'la kalkıyor. Gidiyor hafta içinde ödül törenlerinde boy gösteriyor, maç öncesinde Fatih Tekke beyefendiyle yarım saat şakalaşıyor, dertleşiyor, çene çalıyor. Senin için kritik öneme sahip bu maç. Git de rakip takımın futbolcusuyla eski Trabzon anılarınızı yad edeceğine takımını motive edici birkaç cümle sarfet. Yoksa kim sanıyor acaba Shota bir Ferguson olur. Trabzonspor A2 takımından teklif alsa yarım saat durmaz.

    O yüzden sorunun teşhisi ne kadar açıksa tedavisi de o kadar aşikardır. Getirirsin bu takımın evlatlarından birini takımın başına olur biter. Ya da onu da mı beceremiyorsun. O zaman gider yurtdışından hocayı getirirsin. Getir AZ'nin hocası Verbeek'i, olsun bitsin. Kötü Orduspor bile bunu yaptı da biz mi yapamıyoruz. Cuper, Fenerbahçe maçından önce Emre ile kenarda yarım saat çene çalar mıydı acaba?

    Bu sadece hoca konusunda değil oyuncu konusunda da aynı. Ben istemiyorum İstanbul takımlarının yemediği yemeklerin artıklarını... Al sana Gökhan Emreciksin, Ali Bilgin, Önder Turacı, Volkan Babacan, Okan Alkan, İlhan Eker ve hatta ve hatta Gökhan Ünal. Ve daha niceleri. Olmuyor işte kardeşim. Adamların aklı İstanbul'da. İstanbul'un kulüplerinde... BJK,FB,GS + Reina,Laila...

    Hele Okan Alkan... Bacak kadar boyuyla her hafta twitter kuşu olmuş. Yok efendim sabır sabır diyorlar nereye kadar falan. Taraftarın sabrı taştı sen ondan haber ver. Hem çalışmazsınız, hem de forma verildiğinde varlığınızla yokluğunuz bir. Ha varlığınızla yokluğunuz bir dedim de Cem Sultan ne yapıyor acaba? Lafa geldi mi hepiniz büyük topçusunuz.

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. Şimdi nasıl da özlüyorum Hamza Çakır'ı, Selim Teber'i, Savaş Yılmaz'ı. Yani Zaleyeta'yı, Ziani'yi, Amisulashvili'yi falan geçtim. Bir de derler ki çok özel sebepler vardı o yüzden takımdan ayrıldı. Söyleyin de açık açık bilelim arkadaş kim neden ayrılmış takımdan. Zaleyeta neden ayrıldı, Ziani için FIFA'ya gidilmişti hani. Ne oldu?

    Ama Shota Bey, yukarıdaki yazıda olduğu gibi bu kadro senin eserin... Derhal bu pisliği temizle. Ya da temizleyemiyorsan bile en azından temizliyormuş gibi yap, bize de saygı göster Trabzonsporculuk oynama bizim gözümüzün içine baka baka...

    YanıtlaSil
  5. Bir de senin şu meşhur altı yabancı takıntın... İlla her maça altı yabancıyla başlamak zorundasın demiyor talimatnamede. Altı tane yabancıyı yazıyor geri kalanını Türklerle dolduruyor. Senin bu fantezin yüzünden aylarca Furkan oynamadı. Neyse ki Santana gitti ve Amrabat geri döndü de Furkan'ın varlığından haberdar olduk. Ama şimdi de Troisi'ye yer açmak için orta sahadan birini yedik.

    Yani iki haftadır bal gibi de oynayan Kamil Ahmet'in yedeğe çekilmesinin sebebi de bu. Çünkü bizim Shota Bey maçtan önce elindeki yabancılardan altı tanesini yazdı. Geriye kalanına Türkler'den hakıştır ve onbire tamamla... Yani illa Pekarik oynamak mı zorunda? Kamil Ahmet iyiyse ki Pekarik'in oynadığı kadar futbolu çoktan oynuyor Kamil Ahmet oynasın. Ayrıca hem Pekarik hem Okan kiralık, zaten ayrıca Okan kiralık olmasa da aklı bir karış havada, oynat Kamil Ahmet'i, en azından onu kazanalım. Tamam Galatasaray maçında kanadını boş bıraktı ve gol oradan geldi ama Pekarik'ten eksik kalır yanı yok bu çocuğun...

    YanıtlaSil
  6. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  7. Bundan sonra peki neler yapılabilir. Pekarik, Riveros ve Okan Alkan gibi kiralık oyunculardan hangilerinin bonservisi alınacaksa o bir alınsın hele. Alımıyorsa da sezon sonunu beklemenin anlamı yok. Gökhan Ünal'a reva gördüğünüzü bunlara da görün lütfen.

    Bu takımda kalacak oyunculardan da bir takım kurun son altı haftayı icabında Nurettin, Berkay, Mehmet Tahir, Ali Samed, Babacar, Umut, Kamil Ahmet'le de oynarız. İcabında düşeceksek de deriz ki geleceğin takımını kuruyoruz.

    Ne de olsa taraftar bu lafları seviyor. Son beş senedir aynı maval okunuyor. Bari bu sefer gerçek olur.

    Ayrıca altı yabancı yaz gerisini Türk doldur zihniyeti de bitsin artık. Seneye takımda kalacak yabancılar adam gibi oynuyorsa oynasın. Yoksa Umut oynasın arkadaş, Kamil Ahmet oynasın, Nurettin oynasın...

    Çünkü ben artık sıkıldım her top gelişinde acaba bu sefer Troisi topun annesini nasıl iğfal edecek diye düşünmekten. Böyle böyle kanser oluyor işte insanlar... Yeter...

    YanıtlaSil
  8. Bu günler bitecek,bu günler bitecek,yeter artik bitecek,bitecek,seneye yine bomba takim olacagiz,YÖNETIM UYUMA

    YanıtlaSil

Yorum sizin...