13 Mart 2012 Salı

Suyun Isındı Yerel Medya


Neymiş? Suyun ısınmışmış Şota? Siz kaynadınız da buharlaşma evresine geçtiniz haberiniz var mı beyler? Hangi akla hizmet ve de hangi vicdanla hala Kayserispor hakkında yorum yapma hakkını kendinizde buluyorsunuz? Hadi yorum yapıyor, eleştiriyorsunuz eyvallah. Hangi yüzle bu yorumları yaparken kendinizi Kayserispor' dan taraf gösteriyorsunuz? Ben yorum yaparım arkadaş. Ben Şota' yı eleştiririm.  " Bas git hoca, bu takım sana büyük geldi. " demek benim en doğal hakkım ama size ne oluyor? Ben yönetime sallarım, futbolcuyu asarım keserim, genel menajeri tefe koyar çalarım. Bu benim en doğal hakkım çünkü benim tek gerçeğim Kayserispor. Merak ediyorum da Gs' li, Fb' li, Bjk' li YEREL MEDYAMIZA ne oluyor?

Bir laf vardır hani. Biraz kalıbınızın adamı olun. Ya göründüğünüz gibi olun, ya da olduğunuz gibi görünün. İki yüzlülük size yakışıyor ama biz kaldıramıyoruz... Sizin durumunuz yukarı da kendisini çok güzel belli ediyor...

1 yorum:

  1. Yukarıdaki resim çok güzel. Her şeyi açıkça ifade ediyor. Beşi beş para etmez o başka takım forması giyenler. Arkalarından kesinlikle konuşmuyorum. Keşke görsem de yüzlerine söylesem, hem de tükürerek. Sonra da çıkmışlar suyu ısındı, kaynadı vs. Yazdıklarına aynen katılıyorum Murat. Hatta ben de yeri geldikçe günde üç öğün beş öğün giydirdiğim oluyor. Ama dediğin gibi senin benim bunu söylemeye hakkımız var, ama bu kanı bozukların yok, ki alınmasınlar tanım olarak "kanı bozuk" bunlar için cuk diye oturan bir ifadedir.

    YanıtlaSil

Yorum sizin...