3 Mayıs 2012 Perşembe

Biraz Mantıklı Olsak...


Sezonun bitimine yaklaştıkça transfer dedikoduları çoğalıyor. En son dedikodu Sporx' ten Faruk Aydemir' e ait. Ona göre Kayserispor' da gidecek 5 oyuncu belirlenmiş. Bunlar; Ömer Şişmanoğlu, Okan Alkan, Cem Sultan, Nicolas Gaston Navarro ve Nadir Çiftçi. Az biraz araştırma yaptım, soruşturdum. Ömer Şişmanoğlu ve Okan Alkan hakkında net şeyler öğrenemedim ve gitme ihtimalleri olduğunu düşünüyorum. Ama diğer yandan Ömer ve Okan' ın Spor Toto Kupasında oynadığımız son Gençlerbirliği maçı kadrosunda olduklarını ve hatta Ömer' in oyuna girdiğini görüyorum ve şüpheye düşüyorum. 

Navarro ile ilgili teknik heyetin ve Süleyman Hurma' nın çekinceleri olduğunu öğrendim. Muhtemelen lig içerisinde yaptığı bir kaç basit hatadan kaynaklanan endişeler bunlar. Eğer bu nedenlerden çekinceleri var ise işin olumlu yanına hiç bakmamışlar. O hataları yapan Navarro bu sene bizi ipten alan bir kaç isimden biri. Onlarca zor pozisyondan alnının akıyla çıktı. Evet hatada yaptı ama asla bu hataları ipini çekecek hatalar olmadı. Eğer gönderilecekse hiç kimse çıkıp da bana " hedeften, gelecekten " bahsetmesin. Çünkü bir takımda kadroyu kurarken ilk önce kaleciyi yerine koyacaksın, sonra gerisini transfer edeceksin. Biz uzun zaman sonra kaleye uygun birini bulduk ama şimdi onun gönderileceği konuşuluyor. Tuhaf...

Nadir' in takımda tutulacağını öğrendim. Çok bir varlık gösteremediğini düşünsem de kalmasından yana olduğu gençlerin başında geliyordu Nadir. Cem Sultan' ın ise muhtemelen Bank Asya kulüplerinden birine kiralık gitmesi söz konusu. Ama kesinlikle Kayserispor' un futbolcusu olarak kalacak. Sezon ortasından beri gitmesini istediğimiz isimlerin başında ise Okan Alkan geliyordu. Malum 2 yıllığına kiralık olarak gelmişti. Ama bırakın bekleneni vermeyi, takım içinde huzursuzluklara neden olan isimlerin başında geldiğini ve bunu sık sık sosyal paylaşım sitelerinde ima ettiğini gördük. Yolu açık olsun.

Şimdi gelelim yazının ana temasına. Her sene 10 gönder, 12 getir ile bir iskelet kurmayı düşünüyorsak bunun adı yanlış değil SABOTAJ olur. Ben bunda art niyet ararım arkadaş. Taraftar olarak Nico ile ilgili tavrımız net. Çok iyi bir yerli kaleci getirmeyecekseniz Nico' ya dokunmayın. Yabancı hakkını kaleciden yana kullanacaksanız Nico' dan iyisini bulamazsınız... Onun yerine defansa 2 takviye yapın, topun kale ile olan alakasını azaltın. Ve lütfen bu sene bari BİRAZ MANTIKLI OLUN...

4 yorum:

  1. Şu an Anadolu topraklarındaki en iyi 4-5 kaleciden biri Navarro.. olağanüstü bir problem yok ise sırf performansı göz önüne alınarak gönderilcekse, onu gönderecek yöneticinin aklından şüphe ederim ben..

    YanıtlaSil
  2. navarro gönderilirse kayseri yönetimi lütfen hedeften falan bahsetmesin,komik olur çünkü.

    YanıtlaSil
  3. öyle düşünmüyorum ben.kalede kesinlikle gökhan değirmenci olmalı eğer bu sene gökhana şans verilseydi navarrodan bin kat iyi duracağına eminim.o yüzden navarro kesinlikle gitmeli.riverosla anlaşılmasına üzüldüm.bence çok gereksiz biri ne koşuyor ne hücuma katkı yapıyor her maç bir kişi eksiğiz.ömeri gönderirlerse ilerde çok ağlarız.ömerin bu durumda olmasının tek sebebi şotanın bu lige uymayan oyun anlayışında anlamsız ısrarıdır...

    YanıtlaSil

Yorum sizin...