1 Eylül 2012 Cumartesi

Kim Kaybetti?


Hoca mı, futbolcular mı, taraftar mı? Kim kaybetti? Ortada bir oyun vardı, kimse yalan konuşmasın pozisyon kaçsa da herkes o oyunla iki haftanın kötü hatıralarını unutmaya başlamıştı. Ne oldu da kendini taraftar zanneden o güruh dakika 85' den sonra futbolcu ıslıklamaya başladı. Nereye gidiyoruz biz bilmiyorum. 

İyi niyet elçisi gibi davranmak istemiyorum ama bugün yaşananlar benim taraftarlık anlayışımla hiç ama hiç örtüşmüyor. Takımı destekleme, iyi oyunu takdir etme, kötü gününde olanı ıslıkla. Nedir bu? Maç kazanılır, kaybedilir. Takım berbat bir dönem geçirebilir. Hoca çok kötü olabilir. Ama bu önde olduğun bir maçta takımı ıslıklamayı hiç bir şekilde açıklamaz.

Şehirin, kendini taraftar sanıp oyuncu ıslıklayanların bu tutumu bizi lanet olası, eski günlere doğru sürüklemekte. Oturun bir dakika düşünün. Neleri atlatıp bu günlere geldiğimizi bir kez daha hatırlayın. İçinizde zerre kadar bu şehrin takımına minnet duygusu varsa şu yapılanların yanlışlığını, doğruluğunu bir kez daha sorgulayın.

Maçı yorumlamıyorum. Maç öncesi yazdıklarımı ortalama olarak yaptı takım. Baskı kurdu, pozisyon buldu ama golümüzü rakip kendi kalesine attı. Her neyse oldu bitti. Şota' ya bir satır başı yapıp yazıyı sonlandırıyorum. 

Her şeyini tartışırım. Oyun anlayışını, hocalığını, oyuna müdahalesini, oyuncu tercihlerini. Ama tartışmayacağım tek şey onun taraftarı milletin önüne atmayıp hep alttan alışı. Bugün yine bunu yaptı maç sonunda. Taraftarın tepkisine " bugün çok sabırlı gördüm taraftarı. " diyerek yine ateşe körükle gitmekten uzak durdu. 

Milli Takım arasının gelmesine hiç bu kadar sevinmemiştim inanın... 

1 yorum:

  1. en rahat ulaşım yerindeki stadyumu şehrin bir ucuna çekenler,stadyum diye gecekonduyu iteleyenler,protokol tribününü dahi kullanmadıkları bir stadyuma mahkum edenler,sürekli parasıyla maçlara gelen sadık taraftarın yerini toptan satanlar,ben yaptıysam doğrudur deyip eleştiriyi kulak ardı edenler,eleştirenleri fakir beleşci bela kan emici olarak görenler, yönetim kadrosunu bile takviye ile dolduranlar,dönüp dolaşıp havuz diye bir sistemin olmadığı yada olduğunda 3 kuruş paranın geldiği dönemi bu dönemle denk tutup kendilerini başarılı göstermeye çalışanlar,her türlü hakareti işittikleri işittirdikleri daha sonra eleştirdikleri beşiktaş başkanı için klupler birliği başkan adaylığında çekilenler,hakemler bu takımı katlediyor sa bu hakemlerin başındaki federasyonu başkanının ilk destekçisinden olanlar,İki taraftar grup'un önünü keseceğim diye tüm taraftarı rezil edenler ve aynı kefeye koyanlar 1 liraya bilet satıp tüm şehri makara konusu edenler,mikrofon ne zaman uzatılsa taraftara sallayanlar hiç kusura bakmayın bugün ki olanlara müstehaktır çünkü
    8-9 yıl önce bu taraftar kitlesinin tohumunu ektiler mahsulünü de almaya başladılar.
    İkinci Lig klasman grubu maçlarında stadyumu dolduranlar bu maçlara artık gelmiyorsa sorun başka yerlerde........

    YanıtlaSil

Yorum sizin...