30 Kasım 2012 Cuma

Gaz(Prom) Bombası


Dün öğleden sonra Sabah Gazetesinin Kayseri'li spor yazarı Fatih Doğan'ın attığı bir twit ile irkildim. Antalyaspor başkanı Hasan Akıncıoğlu'nun Rus devi Gazprom ile sponsorluk konusunda görüştüğünü ve anlaşmanın yakın olduğunu yazmış. Dedim ya, irkildim ve sendeledim. Kurumsallaşma yolunda örnek adımlar atan diğer kulüplerin haberlerini aldığımda da benzeri şeyler yaşamıştım.

Biz ise hala göğüs reklamı alamadığımız için şehrin ileri gelenlerine sallayıp duruyoruz. Bir yönden tabii ki haklıyız da, neden sadece Kayseri'ye bağımlı kalıyoruz onu merak ediyorum. Acilen Kulüp Genel Menajerimizin bu duruma bir çare bulması gerekiyor. Çarenin adı sponsor. Kayseri ile sınırlı kalmadan, kulübün ve şehrin potansiyelini milletin gözüne sokarak bir çözüm bulması şart oğlu şart.

Ne yapar, nasıl yapar bilmiyorum ama bir şekilde " sadece iyi futbolcu pazarlayın bir genel menajer olmadığını " bize, dosta ve düşmana göstermesi lazım.

Ha o beceremiyorsa eğer, sayın Başkanın bir şekilde devreye girmesi gerekiyor. Çünkü bu kulüp bir şekilde bu şehre bağlı kalmadan da bir şeyleri başarmalı... Ve buna sebep olacak birileri taşın altına elini, ayağını yada ne bileyim kafasını sokmalı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...