10 Ocak 2013 Perşembe

Ben Bu Sahneyi Bir Yerden Hatırlıyorum.


Ceyhun Gülselam ve Jaja transferleri bana bir yerlerden tanıdık geliyor. Ne zaman bu kulüp için önemli birilerini takımdan derdest edip göndersek ardına hemen bir transfer haberi veriliyor. Sezon başında da yaşadık benzeri bir olayı.

AmBarat' ı derdest etmeden, çok ciddi bir rakama sattı Süleyman Hurma ama öncesinde satılmayacak türkülerinden oluşan potporiler yapmış ve kasetleri ciddi manada Yok satmıştı. Amrabat' ın satılmasından sonra " tarihimizin en ciddi bonservis bedeli ile " Mouche transferi açıklandı. 


Bugün gelinen nokta da ise Cangele tabir-i caizse derdest edildi ve takımdan gönderildi. O gönderilir gönderilmez Jaja ve Ceyhun Gülselam transferleri açıklandı. Transferlere baktığınızda tamamen tepki dindirmeyi, ses kısmayı amaçlayan transferler.

Şu bir gerçek. Her iki isimde kalitesi tartışılmayacak insanlar. Trabzonspor' un 81 puanlı sezonunda çok başarılı roller üstlendiler ama hem Jaja, hem de Ceyhun Gülselam çok uzun zamandır o günkü performanslarından uzaklar ve futbol oynamıyorlar. Ya tutarsa transferleri olarak adlandırabileceğimiz bu transferlerin sadece taraftarın Cangele tepkisini dindirmeye yönelik olduğunu iddia ediyorum. Yani demem o ki ben bu sahneyi bir yerden hatırlıyorum. Ama yemezler üstadım. Bu kez olmaz. Cangele' nin adını bu kadar basit oyunlarla unutturamayacaksınız. Buna ne gücünüz, ne de akli kabiliyetiniz yetmez...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...