7 Ocak 2013 Pazartesi

Neden Jaja?


Jaja'yı Metalist forması ile Bjk'ye attığı golle hatırlıyor herkes. Normal şartlarda geldi diye göbek atılabilecek bir isim olduğu inkar edilemez. Gerçekten de transferi büyük iş. Bakmayın bu kadar genç yaşta kendisini Katar'a gönderttiğine. İnanılmaz potansiyeli olan, skor getirisi üst düzey bir orta saha transferini bitirdik. Gel gör ki yetenekleri kadar kişilik sorunları da hep üst düzeyde oldu elemanın.

Trabzonspor'da geçirdiği bir sezonda herkeste hayranlık uyandırmasına rağmen dizginlenemeyen kişiliği ile kendisini kapının önüne koydurmuştu. En büyük sorunu alkol. Bazı zamanlar idmana bile alkollü geldiği anlatılıyordu Trabzonspor'da. Buna bir çare bulunabilirse (ki Şenol Güneş hoca dahi bulamadı malum) inanılmaz işler yapar Kayserispor'da. Cangele' nin yokluğunda yarım sezon Ziani ile yaşadığımız o muhteşem futbol zekasını Jaja ile yeniden hatırlayacağımız, tribünlere Jaja' nın performansını izlemeye gelenlerin çoğalacağı aşikar.

Ama şunu sormadan edemiyorum kendime ve dostlara. Bizim asıl transfer odağımızda bu mevkii mi olmalı? Ligin en çok gol yiyen takımıyız. Defansa ve hatta kaleye takviye yapılması gerektiği buz gibi ortada iken neden hala orta saha ısrarı var anlamıyorum. Ha evet, transfer dönemi yeni başladı ama Jaja olmazsa olmaz bir isim değildi. Belki de ben abartıyorum ama Jaja transferinden önce transfer yapılması gereken bölgeler olduğu herkesçe malum...

Dilerim yanılırım. Dilerim Jaja yüzüme tükürür, takımı şaha kaldırır ve beni köpekler gibi pişman eder. Bu potansiyel de var kendisinde ama şu düşüncelerimden vazgeçmeyeceğim. 

Yarın sevgili kardeşim Kerem Naçıl' ın (@winchester10) değerlendirmesini sizlerle paylaşıcaz. Kendisi iyi bir Trabzonspor' lu ve sağlam bir Brezilya futbolu takipçisi... Jaja' yı çok iyi tanıyor ve onun değerlendirmesi benim için çok geçerli. Bakalım o neler söyleyecek...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...