9 Nisan 2013 Salı

Biraz Daha Dikkat


Hepimiz seni çok seviyoruz. Senin gibisi çok uzun zamandır gelmedi bu takıma Salih. Hırslı, istekli, arzulu, ekmeğini yediği takımı ve şehri sahiplenen, kabullenen ve kendi memleketi gibi seven çok fazla adam görmedi bu taraftar uzun zamandır. Takımda her futbolcunun yeri ayrı ama seninki bir başka bu gerçek. 


Ama uyarmak zorundayız artık. 13 sarı, 1 kırmızı kart ve sadece kartlar yüzünden şu ana kadar takımını yalnız bıraktığın 3 maç. Henüz kırmızı kartın cezası belli olmadı. Biraz daha dikkat Salih. Biraz daha sükunet. Biliyoruz ki tahammül edemiyorsun kaybetmeyi. Biliyoruz ki hep daha iyisi olsun çabasındasın ama hem kendine, hem formasını terlettiğin takıma karşı sorumlulukların var. Senin hakemler konusunda ki sitemini en iyi bilenlerdenim. Ben kendimi bildim bileli Anadolu takımı, Kayserispor taraftarıyım. En çok haksızlığın bize yapıldığını, isminin başına büyük sıfatı konulan camialardan korktukları için her daim hedef tahtasına bizim kulüplerimizi ve futbolcularımızı hedef tahtasına koyduklarını biliyorum. Ama şunu da biliyorum ki senin hırsın bu kartları görmen de en az hakemler kadar etken.


Sen benim eleştirilerime kızmaz, alınmazsın onu da biliyorum. Bak bunu buraya yazarak şunu da herkes bilsin istiyorum. Bu takımın taraftarının göz bebeği, en sevdiği futbolculardan birisin. Kocaman bir yerin var yüreklerde. Gördüğün kartlar zerre kadar işgal ettiğin yerden bir şey kaybettirmiyor. Ama sadece şunu belirtmek istiyorum. Biraz daha dikkat ve biraz daha takımına fazla hizmet et istiyoruz. Hepsi bu... Seviliyorsun Cesur Yürek...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...