28 Haziran 2013 Cuma

Arkamdan mı Konuşacaksın Fatih Doğan!


Sabah gazetesi spor yazarı Fatih Doğan Prosinecki süreci ile ilgili ben dahil olmak üzere bir çok Kayseri' linin, Kayserispor' lunun tepkisini çekti. Nedeni gazetesinde yazdığı haberler ve attığı Twitlerdi. Serdar Erbaşı abinin yazdığı TÜMKAYDER ve Prosinecki yazısında haberlerinin bütün linkleri mevcut. Oradan dileyen bakabilir. Kendisini eleştirme nedenimiz İstanbul' da Kayseri' lileri temsil eden ve çatı örgüt olan TümKayDer' in  başkanı olarak bu haberleri yapmasıydı. Üstelik haberlerde bizzat Kayserispor' u, Proesinecki' yi itham eden yazılara yer veriyordu. Aynı zamanda Twitter vasıtasıyla da benzeri yazılar yazıyor ve Prosinecki' nin Bjk ile anlaştığını söylüyordu.

Haliyle tepki koyduk. Temsil ettiği makamın bu haberleri kaldıramayacak kadar önemli olduğunu, hem kulübümüzün, hem hocamızın bu tür haberlerini yalanladığını vurguladık. Ama o bizimle konuşmak yerine bildiğini okudu yazdı. Peki bu yazıyı yazma ihtiyacını neden hissettim.

Kendisine özellikle Twitter vasıtasıyla eleştirilerde bulundum. Eleştirilerime yanıt vermek, benimle seviyeli tartışmalara girmek yerine beni "Kahraman Olmaya çalışmakla" itham etti ve engelledi. Güldüm geçtim. Tek derdimin memleketim olduğunu, kendi memleketimin takımının taraftarı olduğumu, tarafı olduğum takımın haklarını savunmak adına çaba gösterdiğimi en yakınında ki isimlerden biri olan ve kardeşim demekten asla gocunmadığım Samet Koç' a sorup öğrenebilirdi halbuki. Bugün yine Twitter' da iki kardeşimle ikili dialoga girmiş ve benden bahsetmiş. O twitleri görelim mi?



Evet dostlar. Bahsettiği Mersin' de yaşayan kişi benim. Öncelikle belirtmek isterim ki emekliliğime daha çok var. 30 yaşındayım ve emeklilik gibi bir beklentim yada planım yok. Kimden edindiyse o bilgiyi yanlış bilgilendirilmiş. Bu yanlışı bir düzeltelim. Eğer kısmet olursa 2 yıl sonra memlekete dönmek şu an hayatımda ki en büyük amacım ve projem. Ha gidince kendi çapımda bir iş sahibi olup bütün benliğimle Kayseri' ye ve Kayserispor' a hizmet etmek istiyorum o konu bilinsin. Dernek kurma kısmına gelince tek derneksel faaliyetimi Kasist çatısı altında bir iki çalışmaya nacizane katkı sağlayarak yapmaya çalıştım ki onda da pek becerikli olamadım. Yani dernek olayı şimdilik benden çok uzak. Bilinsin isterim.

İkincisi Horanta' yı kendisine karşı yönlendirdiğim konusu. Sayın Fatih Doğan. Horanta' da yer alan, ya da kendisine Horanta sıfatını yakıştıran herkes benden kat kat bilgili, kültürlü, kimsenin yönlendirmesine ihtiyaç duymayan kardeşlerimdir. Aksine ben onların yönlendirmesi ile hep en doğruyu yapmaya, onlarla birlikte mücadele vermeye gayret ediyorum. Kimseyi yönlendirecek bir yapım, kişiliğim ve sıfatım yoktur. Nacizane Kayserispor taraftarıyım ve fikirlerimi paylaşıyorum. Dolayısıyla size gelen tepkiler kişisel tepkilerdir ve kimseye de bu adama tepki gösterin dememişimdir. Eğer bir ispatınız varsa gösterirsiniz. Ben çıkıp özür dilemeyi bilecek kadar erdemliyimdir. Ama bu ithamlarınız farazi ise çıkıp özür dileyecek kadar erdemli misiniz ben size sorarım.

Size tek bir hakaret etmeden eleştirirken, eleştirilere tahammül edemeyip beni "KAHRAMAN OLMAYA ÇALIŞMAKLA" itham ettiniz. Sonra da cevabımı bekleyemeden beni engellediniz. Size açık mektup Sn. Fatih Doğan. İstediğiniz yerde, istediğiniz şekilde ve tamamen medeni şekilde sizinle tartışmaya, fikirlerimizi karşılaştırmaya hazırım. Tek bir isteğim var. Arkamdan konuşmayı bırakıp karşıma çıkacak cesareti göstermeniz. Arkadaşlarıma beni şikayet ederek hiç bir şey elde edemezsiniz. Çünkü tekrar altını çiziyorum her bir kardeşim hem bilgi, hem fikir bakımından benim kat be kat üstümdedir. O yüzden her birisi kendi memleketinin takımına sahip çıkacak kadar kocaman yürekli delikanlılardır. Cevabınızı bekliyorum. Bakalım ses soluk çıkacak mı?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...