23 Ocak 2012 Pazartesi

Kafamdan Geçenler...

Biz istediğimiz kadar kadro kuralım. Takımın başında Şota var ve ne yazık ki Şota bildiği yoldan şaşmayan bir görüntü içerisinde...

Bütün bildiklerime ve Şota' nın inadından vazgeçmeyeğini bilmeme rağmen gelelim benim kadroma;


Ben oyun içinde Engin ve Ömer' in ( yada Nadir veya Cem' in ) yer değiştirebileceğini ve Ömer, Cem Sultan ya da Nadir' in kanat varyasyonunda kullanılabileceğini, sıkışılan maçlarda Engin' in forvet arkasından çıkarak kanada geçebileceğini, Emir' in yanına da kanatta kullanılabilecek Ömer, Cem Sultan ya da Nadir' den birini geçebileceğini düşünüyorum.

Beğenirsiniz beğenmezsiniz bilmiyorum ama aklımdan geçen şimdilik kadro şekli bu... Ha bu arada bu kadro düzeni Biseswar' ın sakatlığı ve Amrabat' ın yokluğu hesaba katılarak yapıldı. Tabii bu iki kanat oyuncusunun olmayışı bana göre mecburi sistem değişikliğini şart koşuyor.. Her neyse... O anda aklımdan ne geçtiğini kimse sormasın bana...

6 yorum:

  1. benim düşündügüm kadro bence bises var iyileşdinde tek rar sola gecmeli ömer esas mevkinde gecmeli enginle beraber 11 de omalı sürekli bn ce cem ve nadir forma şansı verilmeli özelikle cem ee bn ce nadir o kadar büyük yetenekli biri deil hayel kırıklıgı yarattı stoper lerden biri sakatladın kesinlikle berkay oynamlı yerine ilhan eker deil rivores ise canla başla yürekle oynuyor ama hiç kimseyi tatmin etmi onun icin rivores hakkında ne yazamı bilmiyom teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. engin in yerine furkan ı koy işlem tamamdır

    YanıtlaSil
  3. güzel yazı için teşekkür ediyorum
    öncelikle belirteyim kayserispor taraftarı değilim.ama bu sene beni kayserispora çeken birşey oldu.sürekli takip eder oldum kayserisporu.şotaya baya yükleniyorsunuz anladığım kadarıyla ama ben ise şotayı pozitif olarak yorumluyorum.süperligde takımların çoğu 3büyüklerde oynamış oyuncuları çöplük gibi toplayarak,göze hiçbir şekilde zevk vermeyen,birgün sonrasını bile düşünmeyen bir takım oluşturuyorlar.mesela antalyaspor..ya bu ne amaçsız,ne ruhsuz bir takımdır.son oynadıkları bjk maçının kadrosuna bakıyorum da hiç mi insanı heyecanlandıran bir oyuncu olmaz.neyse efendim bu nedenledir ki kayserispor değer verilecek bir takımdır benim için.okay,emir,ömer,hasan,engin,eren,nadir ve diğer gençler..umarım şota bu yetenekleri daha çok değerlendirir.

    son maçla ilgili bir kaç not düşeceğim.
    fenerbahçe sahaya 28.45 yaş ortalaması olan bir onbirle çıktı.kayserispor ise 24.8

    fenerbahçenin 3 oyuncu değişikliği sonucu ortalaması 26.73 e düştü.
    kayserisporun ise 2 oyuncu değişikliği sonucu ortalaması 23.54 gibi güzel bir rakama ulaştı.

    şu an ankaragücünü saymazsak ligin açık ara en genç kadrosuna sahip kayserispor.umarım bu kadroları elinde tutar ve güzel bir gelecek bekler takımı


    footballminor.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Excellent blog.

    Fancy the content I have seen so far and I am your regular reader of your blog.

    I am very much interested in adding http://hucumhatti.blogspot.com/ in my blog http://southafrica-2010-fifa-worldcup.blogspot.com/.

    I am pleased to see my blog in your blog list.

    I would like to know whether you are interested in adding my blog in your blog list.

    Hope to see a positive reply.

    Thanks for visiting my blog as well !

    Waiting for your reply friend !!!!!

    YanıtlaSil
  5. Ben bir Kayserispor taraftarı olarak kesinlikle çift forvetli bir sistemle oynamamız gerektiğini düşünüyorum.. Bu sebeple Engin Bekdemir, Cem Sultan ve Ömer Şişmanoğlu gibi forvet veya forvet arkası oynayabilen futbolcuların bu sistemin değişmez parçaları olmaları gerektiğine inanıyorum.. Bilmem haksız mıyım? Ama Shota Hoca'nın bu verimsiz sistemde ısrar etmesi beni hem şaşırtıyor hem de üzüyor. İnşaallah ilerleyen günlerde bu kısır sistemden bir an önce vazgeçer..

    YanıtlaSil
  6. Şunu da belirtmeliyim ki; bu kadar yetenekli bir takımın (belki de süper ligin en yetenekli gençlerine sahip takımın) bu kadar silik bir futbol oynamasını da hiç hazmedemiyorum..

    YanıtlaSil

Yorum sizin...