16 Ekim 2012 Salı

Yakında Bana da Sarar mısınz?


Erciyesspor taraftar sitesi olan Erciyessporum.com  bugün bir haber yapmış. Haber de burada. Aslına bakarsanız başlığı okuyunca ne tarz bir şey yazdıklarını az çok tahmin ettim. Ama gel gör ki yazının içeriğini gördükten sonra kimin provakatör olduğunu net bir şekilde anladım. 

Kendi akıllarınca bir dünya neden saymışlar. Kapalı Kale' nin Kayserispor formalı stada girişinden tutun da, Mersin ve Sivas takımlarına laf söylemelerine, taraftardan göya ayrı oturmalarına kadar. Kendilerine göre haklıdırlar da şimdi ben o arkadaşlara soruyorum. Kayserispor' un maçlarına gelen Erciyesspor formalı kardeşlerime bende mi çıkışayım. Gelmeyin mi diyeyim? 

Sivas ve Mersin' e laf atılmış, kendi ligleri ile alakaları yokmuş. Mersin' in Süper Lig' e çıktığı sezon evinde yendiğimizde ben o tribündeydim. Yemediğimiz hakaret küfür kalmamıştı. O zaman bir çok Erciyesspor' lu feryat figan ediyorlardı. Şimdi ne oldu da Mersin' i savunasınız tuttu? Sivas taraftarları sırf Kayserispor taraftarı ile kötü diye can ciğer kuzu sarması olmuşsunuz. Aynı Sivasspor' lular tribünlerinde " Komşu Kızı, Hanımın Çiftliği, GAYseri " pankartları açarken dip not düşmüyorlar "Erciyesspor taraftarlarını ayrı tutuyoruz" diye. Size de yapıyorlar aynısını. 

Ha elbette yapılan tezahürata karşıyım. Bunu geçen hafta Mersin deplasmanına gelen Kapalı Kale' lilere de ilk ağızdan söyledim. İşimiz rakip taraftar ile uğraşmak değil, takıma destek olmak ama kimse kusura bakmasın. Orası tribün. Bazı şeylerin ayarı kaçıyor ve engel olamıyorsun. Tribünü yaşayanlar bunu az da olsa bilir...

Neymiş, Kapalı Kale ayrı durmuşlarmış? Hayırdır? Doğu Alt komple Erciyesspor taraftarına ayırt edilmedi mi? Oradaydılar işte. Nerede olacaklardı? Kendilerine Fahri Yönetim Kurulu üyeliği verilenlerle aynı sırada mı oturacaklardı? Evet yanlışları yok değil ama Provakatör demek, saçma sapan ithamlarla insanları suçlamak abesle iştigal.

Erciyesspor tribünlerinde bir güruh yemeyip içmeyip Kayserispor' a ve onun yönetimine aleyhte tezahürat yaparken de onları eleştirseydiniz ya... Onların o an oynanan maç ile alakası olmadığını söyleseydiniz ya. O zaman niye ve neden susuyorsunuz? Geçin bu işleri. Çuvaldızı kendinize batırmakla başlayın. İğneye de elbet zaman gelir.

Bir de o yazıyı kaleme alan arkadaşa sormak istiyorum? Hangi gün Kayserispor' u desteklemek için bilet aldın da tribüne geldin. Ben cevabını tahmin ediyorum. Bu yönetim, bu menajer gitmeden önce gelmezsin değil mi? Tamam. Devam et sen. Bizim için kişiler değil kurumlar esastır. Geçen yıla kadar 6 ayda bir yönetim ve hoca değiştirirken de biz Erciyesspor için hep iyi düşündük, bugün de iyi düşünmeye devam ediyoruz.

Kullandıkları görsel ile ilgili hiç konuşmuyorum. Değmez bile... Kınıyorlarmışmış... Oturun önce, hala bölücülük peşinde olduğunuz için kendinizi kınamakla başlayın işe. Bu şehri sizin zihniyetinizde ki insanlar bu hale getiriyor. Erciyesspor 3-5 bine, Kayserispor 3-5 bin kişiye mahkum kalıyor. Önünüze bakın. Şapkanızı koyun biraz düşünün.

Kapalı Kale' lilere tavsiyem. Erciyesspor' u iyi gün, kötü gün demeden desteklemeye devam edin. Ama işi taraftarlık boyutunda tutarak. Sizlere yakışanı yapacağınızdan eminim. Erciyesspor' un da bizim şehrimizin takımı olduğunu herkese, dosta ve düşmana bir kez daha, elinizden geldiğince gösterin... Birilerini bu konuda devamlı suretle rahatsız etmeye de devam edin. Onlar rahatsız oldukça bizim memleket sevdamız katlanıyor...

Bu arada merak ediyorum? Bana ne zaman saracaksınız Erciyessporum.com Sabırsızlıkla bekliyorum... Malum bende Kayserispor taraftarıyım ve Erciyesspor maçlarına Kırmızı - Sarı formamla, hemde göğsümü gere gere geliyorum...

4 yorum:

  1. KAPALI KALE GRUBUNUN SESİ BASTIRMAYA ÇALIŞMASI BİZ AGAYIZ DEMEYE ÇALIŞMASI ÇOK ABES.BENCE O YÜZDEN YAZILDI BU YAZI.bu arada capslk açık kalmış özür dilerim murat abi :D

    YanıtlaSil
  2. Abi yazı çok hoş olmuş emeğine sağlık...Öncelikle bu iki takımı taraftar grupları,yönetim veya medya aracılığı ile ayrıştırmaya çalışmak çok saçma bir olay...zaten erciyessporumuz süper ligde iken kayseri taraftarı iki takımı asla birbirinden ayırmadı...çünkü gerek yok böyle bir ayrıma ikisi de bizim memleketimizin takımı...hatırlamayan var mı iki takımımızın da maçlarındaki sarı-kırmızı-mavi-siyah,şampiyon:Kayseri,şampiyon:Erciyes tezahüratlarını...&EFE&

    YanıtlaSil
  3. Maça bilet alıp girmek bir yana,deplasman bedava,deplasman bir tarafa stadyumdan şehre kadar servis bedava.
    Maça bilet parası verip girenler olunca acaba Kayserispor tribünlerinden bize kapıyı gösterdiler Erciyesspor tribünlerinden de bize yol mu görünüyor düşüncesiyle yazmışlardır.
    Kayserispor tribünlerinden gitmeden önce nerelerdeydiler.Ben Melikgazi Belediye spordan Hacılar Erciyesspora,Hacılar Erciyesspor dan Erciyesspora kadar hem Erciyesspor tribünlerinde maç izledim hem Kayseri tribünlerinde Hacılar Erciyesspor maçlarında rakip takımı destekleyenleri de BİLİYORUZ
    Ne Kayserispor sadece Kapalı Kaleye aittir.Nede Erciyesspor çılgınlar38 ee

    Fitne çıkarıp ortalığı bulandırmaya çalışanlar boşa uğraşmasın.Kayserispor tribünlerine nasıl mavi siyah formayla giriliyorsa sarı kırmızılı formaylada Erciyesspor maçlarına girilir.
    Kayseri: İzmir değildir

    YanıtlaSil
  4. Hem Kayserispor'u içerde dışarda, Hem Erciyesspor'u içerde dışarda destekleyecek bir tribün grubunun olması imkansız. O yüzden tam anlamıyla iki takım tek yürek demekte imkansız. Mutlaka birinden birini seçmek durumunda kalıyor insan. Ya Kayserispor maçı ya Erciyesspor maçı gibisinden. Hem Kayserispor'u içerde dışarda, hem de Erciyesspor'u içerde dışarda desteklemeye gelirim diyen varsa da saygı duyarım ellerinden öperim.

    YanıtlaSil

Yorum sizin...