13 Mayıs 2013 Pazartesi

Geç Kaldık Ama Hoşgeldin Erciyesspor



Tam 6 yıl sonra Süper Lige dönen Kayseri Erciyesspor' a büyük bir gururla HOŞGELDİN demek istiyorum. Çok uzun zamandır bu günü bekliyorduk. Rekabeti artırmak niyetiyle birlikte dostluğumuzu, kardeşliğimizi pekiştirmek istiyorduk. 

Şimdi o fırsat doğdu. 6 yıl sonra bir kez daha aynı ligde karşı karşıya gelecek, Şehr-i Kayseri' yi temsil edecek, hem de bir şehirde dostça, kardeşçe rekabet nasıl yapılır bunu bütün Türkiye' ye örnek olarak göstereceğimizi düşünüyorum. 

Araya nifak sokmak isteyenlerin inadına Süper Lige yükselerek düşman değil dost ve hatta kardeş olan iki camia birlikte aynı şehirde nasıl yaşar, taraftarları tribünlerde takımlarını nasıl destekler 6 yıl sonra bir kez daha bütün ülkeye ve dünyaya kanıtlama fırsatını sunduğu için Kayseri Erciyesspor' a teşekkür ediyorum. Rekabet dolu ama dostça ve kardeşçe, birlikte ve tek yürek başarılara koşacak nice yıllar ve sezonlar diliyorum. Şahsım adına bu şehrin iki takımının olmasından inanılmaz gurur ve haz duyuyorum...

1 yorum:

Yorum sizin...