5 Temmuz 2013 Cuma

Varolun.


Muhteşem bir gece yaşattı bize Kayserispor yönetimi. Hepsine tek tek, ayrı ayrı teşekkür ederim. Tv başında dahi bu kadar heyecanlanıp, gururlandıysam orada olsaydım neler hissederdim bilmiyorum. Hiç ummadığımız ama yıllardan beri sürekli olarak dile getirdiğimiz, yapılması için dilimizdeki tüyleri bitirdiğimiz bu ve benzeri projelerin, programların nasıl bir birlik ve beraberliğe neden olacağını emin olun çok yakında yaşayarak göreceğiz. 

Sadece tek eksik vardı bu gece. Kayserispor' a asıl emek veren, zamanını, parasını, gençliğini Kayserispor için harcamaktan sakınmayan, her şekilde destek verip sevdasının peşinden koşan Büyük Kayserispor taraftarının temsil edilmemesi. Eminim bunun telafisi olacaktır ama bu güzel gecede ki tek kusurun bu olduğunu söylemezsek olmaz. En azından tribünde emek ve zaman harcayan kardeşlerimden 1-2 tanesi bu programa davet edilip, sahnede konuşulurken onların nezdinde taraftara teşekkür edilebilseydi inanın bana her şey çok çok daha güzel olur, çok daha büyük bir anlam kazanırdı. Olsun. Buna da çok şükür. 

Bir kez daha bu geceyi organize eden, emeği geçen herkese, başta başkanımız Sn. Recep Mamur ve Genel Menajerimiz Sn. Süleyman Hurma' ya, Yönetim Kuruluna, tesis çalışanlarına, herkese ama herkese sonsuz teşekkürler. Kayserispor' lu olmanın gururunu bana bir kez daha yaşattınız. Varolun...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...