4 Mayıs 2014 Pazar

Hurma Paşa


3puan.com isimli spor sitesi Süleyman Hurma' nın Kasımpaşaspor' da sezon sonu itibari ile göreve başlayacağını ve bu transfer için iki tarafın devre arasından beri dirsek temasında olduğunu haber yapmış. Hatta Şota ile de bu anlaşma üzerine sözleşmenin uzatıldığı ifade edilmiş.

Hurma' nın bundan önceki dönemlerde 2-3 kez istifası gündeme geldi ama hepsi teşebbüs aşamasında kaldı. Gerek başkan, gerek Kayserispor' un ileri gelenleri(!) Hurma' yı her defasında bir şekilde ikna edip o kulübede oturmaya ikna ettiler. Hatta bu sene yapılan sezon açılışında Süleyman Hurma kürsüye çıktı ve aynen şu cümleleri kurdu. " Ben Kayserispor formasını üzerime giymedim, ben Kayserispor formasını üzerime diktim. " 

Şimdi üzerinde Kayserispor forması dikili Süleyman Hurma' ya sormak istiyorum. Kasımpaşaspor ile ne zamandır görüşüyor, ne zaman Kasımpaşaspor' a transfer oldu, buna ne zaman karar verdi. Devre arasında 20 Milyon € harcayacağını söyleyen Süleyman bey neden sadece 1. 300.000 € bonservis harcayıp transfer gerçekleştirdi? Karakteri ile ilgili daima iyi şeyler düşündüğüm Süleyman Hurma Kayserispor' da genel menajerken Paşa ile görüştüyse eğer ve bunu çıkıp yalanlamazsa biz kime güvenelim?

Çıkıp bir açıklık getirmek zorunda bu haberlere... Yoksa kafamda deli sorular...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...