2 Eylül 2014 Salı

Suat Altın Kayseri Erciyesspor


İsim sponsorluklarına karşıyım. Özellikle şehir takımlarında buna iki kez karşıyım. Herhangi bir şirket gelecek o şehrin adının önüne kendi adını koyacak. Bu benim futbol anlayışıma ters. Bir çok Erciyesspor' lu arkadaşım bu konuda yaptığım eleştirileri belki Kayserispor' lu oluşumdan yola çıkarak kabul etmeyecek ve " sana ne, sen kendi takımınla ilgilen. " vs. söylemlerin içine gireceklerdir. Haklılar. Takım olarak eleştirmiyorum. Çünkü Kayseri şehrinde maalesef biliyorum ki şehir takımlarımızın hepsine "ÖTEKİ" gözüyle bakılıyor.

Olaya tamamen Kayseri Erciyesspor' un "Kayseri" kısmından bakıyorum. Ben şahsen kendi taraftarı olduğum kulüpte benzer bir sponsorluk anlaşması yapmaya yeltense karşılarına dikilecek ilk kişiyim. Suat Altın' ın başka şekillerde de yardımcı olabileceğine eminim. İlla isim koyma ısrarını ve Kayseri Erciyesspor kulübünün bunu kabul etmesini anlamlandıramıyorum. Dilerim BANA GÖRE yanlış olan bu uygulamadan vazgeçilir ve değerli başkan Ziya Eren ile Suat Altın İnşaat yetkilileri buna başka ve daha makul bir çözüm bulurlar.

Son olarak ekleyeyim. Şehirde herkes bu kadar sessizken Suat Altın' ın sponsorluk için tepki vermesi, öne çıkması karşısında önlerinde saygı ile eğiliyor, çok teşekkür ediyorum. Sadece sponsorluk şeklini yanlış bulduğumu özellikle belirtiyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...