1 Eylül 2014 Pazartesi

Süper Lig ve Marka Değeri

Sabah Twitter da sıradan bir şekilde paylaşılanları izlerken Trtspor spikeri Hünkar Mutlu' nun bir twitini gördüm. Bu twitte bir link paylaşmıştı Hünkar. Trabzonspor' un yeni transferi Majeed Waris' in Ligue 1 resmi internet sitesindeki tanıtımı vardı. İlgiyle izledim haliyle ama Waris' i değil. Ligue 1 resmi internet sitesini.

Sonra yanıldım, şaştım, merakıma yenik düştüm ve Süper Lig' in resmi internet sitesine baktım. Bakmaz olaydım dedim. Her ağzımızı açtığında bahsettiğimiz, vurguladığımız, dile getirdiğimiz ama bir türlü kısmet olupta göremediğimiz marka değerimiz var ya, ha işte o aslında yokmuş. Bunu Avrupa' nın önde gelen liglerinin resmi internet sitelerine bile bakarak çok ama çok net olarak anlayabiliyoruz inanın. Başka bir şeye bakmamıza gerek yok. Buyurun, erinmedim ve tek tek sizler için ekran görüntülerini aldım.

Ligue 1


Premier League


Russian Premier League


İtalia Serie A


Türkiye Spor Toto Süper Ligi


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...