13 Ocak 2017 Cuma

Şimdi Değil de Ne Zaman?

Uzun zamandır bloga post girmiyorum. Aslında bu benim tembelliğim ve belki de biraz kulübün mevcut durumundan kaynaklı. Blogun ne kadar değerli olduğunu, benim ilk göz ağrım olduğunu bile unutturdu mevcut durum. Her neyse. Bir konuda desteğe ihtiyacımız var. Konu elbette Kayserispor.

Malumunuz Dr. Erol Bedir idaresinde ki bir ekip yeni bir yönetim anlayışı ile Kayserispor'un başına geçti. İlk icraat olarak şehre küstürülen Kayserispor'u yeniden sevdirmeyi belirlediler, girişimlere başladılar ve bunun içinde yarım sezonluk kombine kart satışı başlatıyorlar. Üstelik kombine yükletmek ve Passolig kartı çıkarmak için stadyuma kadar gitme zorunluluğunuz da yok.
Cumhuriyet Meydanı Almer Avm önünde bugün itibariyle kurulacak olan Passolig standından hem Passolig kartı çıkarttırabilir hem de yarım sezonluk kombinelerinizi yükletebilirsiniz.
Kombine bedelleri; Kale arkası 20 TL, Doğu tribün 80 TL, Batı tribün ise 100 TL olarak belirlendi.
Zor bir süreçten geçiyoruz. Şehrin en önemli ve değerli markası Kayserispor gerçekten zor bir dönem yaşıyor. Hem madden, hem manen kulübümüze, camiamıza destek olmak amacıyla tüm eş, dost ve akrabalarımın Kayserispor Kombine Kartı almasını şiddetle öneriyor ve desteklerini rica ediyorum. Sevgili dostlar. Şimdi değil de ne zaman? Herkes bu taşın altına elini koyacak. Koyacak ki bu yükü hep birlikte omuzlayalım...
Her şeyin daha güzel olacağı günlerde görüşmek dileğiyle...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...