16 Ekim 2018 Salı

Recep Mamur Style


Olmadı, yakışmadı. Recep Mamur gibi ders vermeye çalışma kararınız sizin ve yönetiminizin üstünüzde hiç ama hiç durmadı.

Genel Kurul kararı alıp birilerini sıkıştırmaya çalışmak önceki Mamur yönetiminin, ve o başkanın en nefret ettiğimiz huyuydu. Bizi kendilerinden böyle soğuttular.

Sevmiyorum/sevmiyoruz bu tarz şeyleri. Bu karar arkanda duran, sana her fırsatta destek veren taraftarı arkadan vurmak Sayın Erol Bedir.

Tamam kabul ediyorum. Bu şehrin sözde ileri gelenleri, büyükleri, ağaları, paşaları vs. sana verilen sözleri yerine getirmedi, verilen sözlerinin arkasında durmadı. Emin ol bu ilk değil, son da olmayacak. Ama başka bir yol, başka bir seçenek bulman lazımdı.

Bunu yapacağına, yapabileceğine inandığı için bir başka güvendi sana Kayserispor taraftarı.

Sen, sana inanan taraftara bunu yapmamalıydın.

Adını Erol Bedir'den "Vizyon Başkan"a taşıyan, yaptığınız bir çok yanlış hamleye rağmen "doğruyu bulmak için yapılıyor, tolere edilebilir" denilerek eleştirilen ama yerilmeyen sen ve yönetimin, birilerine ders vermek, aba altından sopa göstermek adına en sevmediğimiz şeyi yapıyor, eski günleri aklımıza getiriyor, Kayserispor'u olmadık bir zamanda genel kurula taşıyorsun.

Tamam, hakkındır. En zor günlerinde sen bu takıma emek verdin, zaman ayırdın. Ailenin yanında olamadın ama kulüpteydin. İnan her şeyi kabul ediyorum da sayın başkan, ben bir şey merak ediyorum.

Sana inanan, hadi inanmayı bir kenara koydum, sana hakikaten güvenen on binler ne olacak bana onu anlat hele...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...