8 Ekim 2018 Pazartesi

Harç Bitmiş, Yapı Paydos...


Az çok bilirsiniz beni. Kötü gidişatla ilgili olarak çoğunlukla temkinliyimdir ve yine çoğunlukla istikrardan yana tavır koyarım. Son raddeye kadar hoca, yönetim değişikliği vb. konulara girmem, girilmemesi konusunda da çevremdekilere salık veririm.

Ama Rizespor maçından sonra milli araya hoca değişikliği ile girilmesinin faydalı olacağını, Ertuğrul hocanın da, yönetimin de, futbolcuların da ve en önemlisi taraftarın da daha fazla yıpranmaması gerektiğini söyledim.

Bu söylemimden sonra da haklı olarak arkadaşların bir çoğundan tepki aldım. Hepsi istikrardan, hocaya güvenden bahsettiler. Haklı da olabilirler. Ama bilinsin ki Ertuğrul hocaya istifa et demek benim için de çok zor. Ben hocayı bizim antrenörümüz olsa da, olmasa da çok seviyorum.

Velakin hocanın kenar yönetimini, sahadaki futbolcuların tavrını, mücadele azminden yoksun hallerini gördükten sonra hoca ile artık bu işin yürümeyeceğini anladım. Bunu söylemek vallahi çok zor ama görünen köy kılavuz istemiyor işte.

Dün akşam Pep - Klopp mücadelesi vardı EPL'de. İki teknik direktör, dünyanın en iyi takımlarından ikisinin başındalar. Çok para kazanıyorlar, aşırı iyi transfer bütçeleri var vs. Ama buralara tepeden inmediler. Hepsi benzer yollardan geçti.

Pep ve Klopp'un dün maç sırasında kenarda kendilerini nasıl yırttıklarını, nasıl mücadele verdiklerini, kazanmak için nasıl uğraştıklarını izlerken aklıma Ertuğrul hocanın Rize maçı 1-1 iken kulübeye oturup yardımcısı Gökhan Geylani'nin ayakta kalması ve sahadakilere taktik vermesi geldi. Üzüldüm ben. Belki hoca onlar gibi davranamaz, o kadar istekli, arzulu olamaz ama onların yarısı kadar da olsa bize yeterdi. Ya da ne bileyim, kendi ligimizdeki Şenol Güneş gibi, Fatih Terim gibi.

Hocam, ayakta durup takıma enerji vermen, moral vermen, taktiksel olarak istediklerini aktarman, hırslı olman, ne adabından, ne edebinden, ne de beyefendiliğinden bir şey kaybettirmez.

Son 3-4 haftada hoca ile olarak aklımdan geçirdiğim ama dilimin varmadığı şu deyiş Rizespor maçı itibariyle dudaklarımdan döküldü. Ne yazık ki hocam; "Harç bitmiş, yapı paydos." sende. Heyecanını kaybetmişsin. Sen arzularını portmantoya asıp çıkıyorsun sahaya. Mutsuzsun, isteksizsin. Bizi sana hep hayran bırakan, şampiyon Bursaspor'un başında ki o azmini kaybetmişsin...

Ne sen zarar gör, ne de Ertuğrul Sağlam'ı Ertuğrul Sağlam yapan Kayserispor. Yol yakınken zararın neresinden dönersek kardır.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...