24 Nisan 2013 Çarşamba

Mehmet İncebacak Üzerine!


Beni sosyal medyadan az çok takip edenler Emre Güral ve Mehmet İncebacak üzerine yazdıklarımı hatırlar. Sezon başında Emre Güral Trabzonspor' a transfer olduğunda resmen karalar bağlamış ve bu üzüntümü dile getirmiştim. Şimdi Güral' ın ekürisi olan Mehmet İncebacak ile ilgili olarak Fanatik Gazetesinde sezon sonu için anlaştığımız şeklinde bir haber yapılmış.
Haberi yapanın Fanatik olması, haberi yazan adamın daha Mehmet İncebacak' ın mevkiisi hakkında bilgi sahibi olmayışı ve İncebacak' ın mevkiisi için takımda yığılma olması ve en önemlisi İncebacak' ın Bucaspor ile 2014 yılı Mayıs ayına kadar sözleşmesi olmasından dolayı bu haberin olabilitesi bana düşük geliyor. Ama keşke olsa diye söylenmekten vazgeçemiyorum.

Peki Mehmet İncebacak kimdir? 

22 yaşında, orta sahanın ortasında, forvet arkasında veya kanatlarda oynayabilen, tamamen hücumsal bir oyun yapısına sahip olan, defansif özellikleri yok denecek kadar az, driblingleri ve özellikle dar alandaki geniş oyun görüşüyle öne çıkan bir futbolcudur. Uzaktan sert ve isabetli şutlar çıkartabilme özelliği de ekstrası. 

Takım oyununu çok iyi oynar. İlerde kendisi ile iyi anlaşan bir forvet var ise etkinliği üst düzeye çıkar. Bugün Emre Güral Trabzonspor' a transfer olmuşsa bunda Mehmet İncebacak' ın payı yadsınamayacak kadar çoktur. Emre' nin yetenekleri göz ardı edilemez orası kesin.

Özetle özellikle geçen yıl Bucaspor' u izlerken iç geçirdiğim Emre Güral Trabzonspor' a gitti, o versiyonun diğer ismi Mehmet İncebacak Kayserispor' a gelirse çok mutlu olurum. Eğer ki şans bulursa faydalı olacağını da düşünüyorum. En azından yedek kulübesini zenginleştirmek adına çok yerinde bir adım olacaktır. Ancak yukarıda geçen nedenler yüzünden düşük ihtimal veriyorum.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...