27 Ağustos 2018 Pazartesi

Kysr Radyo ve Kayserispor Dergisi Yayında.


Biz doğru işlerin, iyi yapılan her işin sonuna kadar arkasındayız. Elimizden, dilimizden geldiğince destek olmaya çalışıyoruz.

Dün destek olduk, bugün oluyoruz ve yarın da olmaya devam edeceğiz.

Kayserispor'un resmi yayın organları olan Kysr Radyo ve Kayserispor Dergisi geçtiğimiz haftalarda yayın hayatlarına başladı. Biz de destek olmak babında bu konuya ilişkin konuşuyoruz, anlatıyoruz, radyoyu dinliyor, dergiyi okuyoruz.

Ama kafama takılan bazı konular, içime sinmeyen şeyler var.

Özellikle radyo konusunda dillendirilmesi gereken şeyler olduğuna inanıyorum. Radyoda gün içinde yayın yapan kişilerin kim olduklarını merak edip araştıranlar olmuştur.

Fanatik gazetesi editörü Esat Soydabircan ve yine Fanatik gazetesi muhabiri Hakan Ateşler.

Sık sık yayınları takip ediyorum. Öyle ki dün yaptığım yolculuk esnasında çocuklara radyodan müzik dinletirken ben kendim kulaklığı taktım Kayserispor Radyosunu dinledim.

Müzik ağırlıklı bir yayın var radyoda. Listeler konusunda sitemkarım zira çok özensiz. 3 saat içinde aynı şarkıyı 2-3 kez dinliyoruz.

Bu bir kenara, yapılan programlarda Kayserispor'a ayrılan zaman dilimi diğer takımlara ( ki İstanbul takımları bunlar genelde ) daha çok zaman ayrılıyor, onlarla ilgili yapılan yorumlar, haberlere daha çok yer veriliyor.

Bu konuda sitem etmek sanırım hakkımız. Çünkü programın yapıldığı radyo Kayserispor resmi radyosu. Buna bir çare/çözüm bulmak gerekiyor.

Programı yapan adamlara da kızamıyorum çünkü adamların elinde ulusal basın / ulusal medya da yer alan Kayserispor haberleri çok az. Gel gelelim bu bir bahane olmamalı. Yerel kaynaklara yönelirler, sosyal medyayı irdelerler, kendileri konuşurlar vs. Ama bir şeyler yaparlar, yapmaları lazım.

Yapılan işi eleştiriyorsunuz diyenler de çıkacaktır ama kimse kusura bakmasın.

Yapılan her doğru işin başımızın üstünde yeri var. Ama doğru işin içinde hatalar olduğunda da görmezden gelemeyiz.


Dergi ise umduğumdan çok daha iyi olmuş. Valla okumaya doyamadım. Yunus Altun röportajı, Serdar Maraşlı'nın alt yapı ile ilgili söyledikleri, Ertuğrul Sağlam'ın samimi demeci vs. Umarım devamı gelir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...