1 Ekim 2018 Pazartesi

Tepe Taklak Olduk Eyy Halkım.


Sezonun ilk maçından sonra demiştim ki ilk haftanın günahı olmaz.

7. hafta bitti, günahlar diz boyunu geçti.

Ne sahada bir takım, ne kenarda bir teknik yönetim var 7 hafta sonunda.

İlk 4 haftada üzerimize birileri tarafından dikilen namağlup ve gol yemeyen takım apoletini öyle böyle sökmediler geride kalan 3 haftada.

Akıl karı olmayan bir şekilde kenardan yönetilemeyen bir futbolcu gurubu peydah oldu.

Hoca da son 3 haftanın 3'ünde de bu konuya dikkat çekti. "İyi oynamıyoruz, takım olamıyoruz."

Bende soruyorum. Hocam ne tedbir aldın, bunu ortadan kaldırmak için ne yapmayı düşünüyorsun?

Sadece hoca da değil, Cumartesi günü maçtan sonra röportaj veren Chery'de aynı cümleleri kurmuş.

Cidden merak ediyorum kim, nasıl bir tedbir alacak, kim neyi, nasıl yapacak?

Her şeyin üstüne bir de Atila Turan'ın Bjk maçından sonra soyunma odasında hocanın üstüne yürüdüğü haberleri aldı başını yürüdü.

Bu olay gerçekten yaşandıysa eğer, bugünden tezi yok gereken yapılsın.

Atila Turan hocasına yaptığı terbiyesizliğin cezası neyse çeksin.

Hocanın üstüne yürüyecek en son kişidir şu takımda Atila Turan.

Kendine çeki düzen vermesi gerekiyorken bahsedildiği gibi bir terbiyesizlik affedilemez.

Tepe taklak olduk eyy halkım. Birinin elimizden tutup kaldırması lazım.

Rize maçını imdat çekici olarak göremiyorum bile.

Zira dün akşam özellikle ilk yarıda çakma Barcelona vardı sahada. Sürklase ettiler Fenerbahçe'yi ve haklı bir galibiyet aldılar.

Çok zor işimiz çoook...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...