2 Ekim 2019 Çarşamba

İşin İçinden Çıkamıyorum


Pazar gününden bu yana bütün mesaimi Hikmet Karaman'ın, Erol Bedir'in konuşmalarına ve resmi siteden yapılan açıklamaya harcıyorum. Dönüyorum okuyorum, dolaşıyorum okuyorum, bir daha okuyorum, bir daha izleyip, bir daha dinliyorum. Acaba ben mi yanlış anladım, ben mi yanlış duydum diye kendime soruyorum ama bir daha dinleyince bende bir sorun olmadığını anlıyorum.

Başkan hem kendi yaptığı açıklamalarda, hem resmi siteden yapılan açıklamada "6 haftada 3 puan aldık diye hocayı göndermem." şeklinde bir açıklama yapıyor. Futbol izleyicisi olan, futbola dair 2 cümle kurabilecek herhangi bir kişi, Kayserispor'un 6 haftada aldığı 3 puanın hiç bir şekilde mücadele ile, oyun anlayışı ile, taktik ya da teknik ile veyahut kulübeden yapılan hamlelerle geldiğini iddia etmez, söylemez. Gün gibi ortada olan tek bir şey var, o da Kayserispor'un futbol namına sahaya bir şey koyamadığı.


Sadece ve sadece bu sebepten Hikmet Karaman'ın gitmesine engel olunmamalı, istifası kabul edilmeli ve gelecek haftalar adına vakit kaybedilmemeliydi. Gel görki olmadı. Sayın başkan ve değerli yönetim kurulu münasip görmedi, Hikmet Karaman bir şekilde ikna(!) edildi ve kendisiyle yola devam kararı alındı. Bu karar, neresinden tutulursa tutulsun elde kalacak bir karar. Bu karar doğruluğu hiç bir şekilde savunulamayacak bir karar. Bu karar taraftara, camiaya rağmen alınmış bir karar. Doğru yaptığı her şeyde arkasında durduğumuz Erol Bedir'in ısrarla yanında tuttuğu Erdem Kemaloğlu ile birlikte aldığı en yanlış karar Hikmet Karaman'ı ikna etmesi.

Hakem hatalarıydı, VAR kararlarıydı, falandı fıstıktı. Bunları konuşmak için sahaya bir şey koymak gerek. Mücadele gerek, azim gerek, hırs gerek. Oyun planı, taktiği, tekniği ile futbol oynadığını göstermek gerek. Hangi birini yapıyoruz ki Alper Ulusoy'un son dakikada verdiği karara laf söylüyoruz? Maçtan sonra kim sordu Mensah ile Henrique'nin gördüğü kartları? Bu disiplinsizliğin faturasını hocaya çıkaran 1 tane gazeteci, yönetici oldu mu? Ben görmedim.


Şu dakikadan sonra, bu evlilikten hayır gelmez beyler, bayanlar.

Dün idmanı izleyen bir kaç kişi ile konuştum. Herkes moralsiz, herkes mutsuz. Kimsenin isteği, arzusu, keyfi yok. Hikmet hoca sahaya doğru düzgün müdahil olmamış, olduğu anlarda da bir iki şey söyleyip eli arkasında kenarda dolanıp durmuş. Hakeza futbolcular isteksiz, gönülsüz bir idman yapıp tamamlamışlar. Kulüpte durum bu, biz taraftarda da durum böyle.

Sonuç olarak ben işin içinden çıkamıyorum. Çıkabilen varsa beri gelsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...