6 Aralık 2021 Pazartesi

Lung'un Söylemleri Üzerine

    Oscar Wilde der ki; "Sevmek kişinin kendi kendisini aşmasıdır." Lung kendi kendini baya aşmış durumda. 

    İşin şakası bir yana, dün oynanan ve 9 kişiyle inanılmaz bir mücadele örneği sergileyip sonuna kadar hak edilmiş galibiyetten sonra gözümüzün nuru, canımızın içi kalecimiz Lung demiş ki; "Şimdiye kadar çalıştığım en iyi hoca Hikmet Karaman diyebilirim."

    
    İkili ilişkiler bir insanın duygu dünyasında çok önemli, belki de en önemli yere sahip olgudur. Hikmet Karaman ile Lung arasındaki diyaloğun da son derece iyi olduğu, gerek maç sonunda saha içinde hocayı kafasından öpmesi ile, gerek maç sonunda yayıncı kuruluşa verdiği röportajla belli oldu. Saygı duyuyor hatta gıpta ile bakıyorum. Keşke bende seni sevebildiğim kadar hocayı sevebilseydim Lung...

    Ülke futbolunu ve Kayserispor'u az çok takip eden bizler biliyoruz ki Hikmet Karaman'ın teknik ve taktik olarak defosu fazladır. Kadro kurma ve analiz yeteneği sınırlıdır. Belirli ve kısa dönemli başarıların hocasıdır ve hiç bir zaman haksız değildir, eleştirilemez. Yapılan bir yanlış varsa bunu ya futbolcu grubundan biri/birileri yapmıştır, ya yönetim onun dediğinden farklı hareket etmiştir, ya da taraftar daha ne istiyordur. Özetle Hikmet Karaman net ve tam olarak bir Motivasyon Koçudur. Fazlasını söylemek çokta mümkün değildir. Ha keşke bu motivasyonunu belirli zamanlar için yoğun şekilde değil de, görev süresine yayıp her daim kullanabilir olsa. Neyse...


    Kendimi bildim bileli Kayserispor taraftarı olup bıkmadan ve usanmadan takip eden, yine kendimi bildim bileli Hikmet Karaman'ı izleyen biri olarak hocanın bu ruh halini dile getirmekte sıkıntı görmüyorum. Zira bizdeyken nasılsa, diğer takımların başındayken de genel itibariyle benzer bir portre çizer. Ha bütün bu söylediklerimin Hikmet Karaman'ın hocalığı ile alakalı olduğunu vurgulamak istiyorum. Tamamen profesyonel olduğu konuya ve hareketlerine bakarak değerlendiriyorum. Kişiliğini sorgulamak ya da buna söz söylemek kimsenin haddi değildir elbet.

    Peki Lung'un söylemlerini ne yapacağız? Yapacağımız hiç bir şey yok. Saygı duyacağız, hakkıdır diyebileceğiz ve susup içimizden; "Allah'ım bu sevginin yüzü suyu hürmetine sen bu takımın başarılı olmasını sağla, kolaylıklar ver." diye dua edeceğiz. 

    Anti parantez şunu dillendirebilirim ama. Sevgili Lung, sen maksimum 3 yıldır tanıyorsun, ben 30 yıldır tanıyorum. Türkçe'de bir atasözü vardır, Rumence'ye nasıl çevrilir bilmiyorum ama şöyle deriz; "Görünün köy kılavuz istemez." 

    Sevginiz, hürmetiniz daim olsun ve bize başarıyı getirsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum sizin...